vineri, 26 februarie 2010

Buuna.


Heyy >:D<. Buna :*. Fiind noua pe blog...O sa incep cu o descriere..Hmm,ce as putea spune despre mine? Ma numesc Felly (Fefe,Oitza,Creatza) si am 13 ani.Fizic: inaltime 1,58...par cretz saten,ochi caprui. In rest...sunt o peroana careia ii place sa rada si sa se distreze,sa dansez, sa ma plimb, sa iubesc,sa barfesc :"> (deh,sunt fata :D),sa stau muuult pe mess si sa vb la telefon .Prietenii ma stiu mereu cu zambetul pe buze si pusa pe caterinca. Poate la prima vedere nu iti las o impresie prea buna dar poate ti-o poti schimba daca ma cunosti.Sunt sufletista..uneori pun foarte mult suflet si poate acesta este un defect,dar deh...:D...Nu suport minciuna si sa fiu mintita...asa k mai bine fa-ti curaj si spune-mi ce ai de spus decat sa ocolesti un adevar care oricum va fi aflat; despartirile...sunt foare triste..:(..momentele acelea cand te simti pierdut in borcanul melancoliei si nu shti cum sa iesi (da,am trecut prin asta si mi-a fost greu...dar am avut alaturi de mine prietenii si asta m-a ajutat enorm). Altceva nu shtiu ce as mai putea scrie despre mine,nu ma pot autoevalua...Prietenii imi sunt prieteni si ma accepta asa cum sunt...cu toate defectele mele...:).
Inainte sa ma judeci,cunoaste-ma ! :*

Un comentariu: